Michaela

Min vecka kommer se ut så här; 

 * Onsdag; Plugga till prov och sedan O.C kväll.
* Torsdag; Plugga till prov, hyra skidor m.m
* Fredag; Träna, packa, fika och troligen fest + tjejmiddag.
* Lördag; RAMUS, here we come. Med Minna, skiddags! Yes!
* Söndag; Jag åker skidor hela hela dagen och resten av nästa vecka.

Sen är det LOV, så underbart skönt! Så efterlängtat och nu är jag så skidsugen. Kommer åka och ha mys varje dag med M. Jag längtar!

Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar här.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: molly

Jag kommer att sakna dig! Loba ringa mig nån dag :)
Älöskla rdig

2006-02-22 @ 11:59:31
Postat av: isabelle

Ja oh så skönt med lov!!

2006-02-22 @ 15:18:13
Postat av: isabelle

Ja oh så skönt med lov!!

2006-02-22 @ 15:18:15
Postat av: josephine! :)

hemkunskapis provet right?, härligt härligt med skidor och lov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback