Sjuk och hungrig

Ligger i sängen och har precis vaknat. Hatar verkligen och vara sjuk! Förra natten var den västa jag varit med om, vaknade varje timme och mådde hur hemskt som helst, och går dagens dag var heller ingen dröm precis, hade 40 graders feber och sprängande huvudvärk och förkylning, yes!

Nu är det tredje dagen jag är sjuk och det känns härligt att man vet hur mycket man missar, hemprovet och massa! usch hatar skolan, det blev inte direkt bättre när Douglas sa att frågorna var "cp jävla svåra"!

Igår var det alla hjärtans dag och den var hemsk, kännde mig helt ensam och bortglömd! Haha.

Det värsta med att vara så här sjuk är att man inte har någon matlust alls, det ända jag är sugen på är melon och loka men det är inte så mättande.

Nej, nu ska jag sluta tjata om att jag är sjuk och allt som är jobbigt.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback