Vänner!

Idag har jag tillbringat massa timmar framför tv:en med mina vänner och tittat på vänner!

Min dag har sett ut så här:

Först vaknar jag´, före alla andra, typiskt. Går ner till datorn och bloogar då jag får reda på att issabelle har kommit hem och ringer henne fort som tusan! Sedan går jag upp till mollys rum där hon och minna sover och snarkar, skriker och hoppar och gör så de vaknar men lyckas bara få upp molly. Sedan går vi till köket och gör oss en frukost. Sedan drar vi av Minnas täcke och sätter på hög musik, hur mycket krävs det för att få denna människa att gå upp? Yes, vi lyckas och sedan sätter vi oss framför tv:en och äter frukost och tittar på vänner. Vilket blev ett antal timmar! 

Sedan  Hjälper vi Mollys mamma med hennes korvar, vilket visar sig vara massa golv, förstår inte hur jag kunnde misstolka det så! Sedan blir det en lång promenad , välidugt härligt faktiskt haha. Sen så åkte vi iväg och krockade med solväggen! haha minna du fattar?

Nu är jag hemma hos mig med Molly, vi har ätit tacos.

Jättekonstigt blogginlägg, vet inte varför jag skrev det. Men men!

Ciao my bella's.

Kommentarer
Postat av: Minno

Hej älskade! Läs min blogg nu, den innehåller både smått och gott. Jag ljög lite om att latten var till mig, haha blev lite bättre då.

2006-02-06 @ 21:34:56
Postat av: Sofia.

Hej. tänkte bara säga att jag tycker om din blogg. du skriver bra :)

Love
ses imorrn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback