Benefit

BenefitDen här pennan verkar toppen. Något jag verkligen skulle behöva.


Kommentarer
Postat av: snöängel

Jag älskar den och kan berätta historien. jag och Issa var i Holywood och nere på Beverly Hills shopping mall. När vi shoppat loss och var påväg att möta upp lill och stor H, passerade vi sminkavdelningen. Då poppade en dam fram bakom sin disk, och ville få visa Benefit. Hon örjade med mig och sa; titta nu på din trötta mamma. Så tog hon den här pennan och gjorde ett par streck, smetade ut. fräschade på med masccara (deras är superbra med bivax i) och voila; se hur det här ögat ser mycket mer vaket och piggt ut jämfört med det andra (som hon inte målat än). Ja, det var rena trolleriet. Vi köpte såklart pennan och lite till. Är ett klart fan. MEN tror inte att en så ung tjej som du- som alltid är pigg och som inte har några rynkor ännu behöver slösa 200 spänn på den. men testa masccaran tex?

2006-01-07 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback