Ny vecka

Måndag igen! MEn ändå ganska skön vecka! På onsdag åker vi till kungsberget med skolan, längtar ska bli så himla kul. Är så himla skidsugen nu! Imorgon är det skidhyrniung som gäller och köpa lite gott till bussen!

Idag har jag först var med I och S, vi åt pizza + chokladkaka och tittade på sämsta filmen och jag och I somnade, haha. Gud vad trött jag var idag, eller är. Somnade nästan i skolan! tur att jag inte är ensam iaf, eller hur I ?

Har typ inte haft någon tid över så jag har inte hunnit måla naglarna, helt fula nu! =/ orkar inte ikväll heller. Det får bli tills imorgon!

Imorgon blir det ;
Replay jeans
Blå tröja
brunt skärp
och så vidare. INte världens roligaste kläder om man säger, men funkar i skolan iaf.

Men nu ska jag gå och fixa lite. Ska bli roligare i bloggen, men har inte hunnit!

Tjao my bella's

Kommentarer
Postat av: K

Sött att skriva vad du ska ha för kläder!
God natt

2006-01-23 @ 22:49:45
Postat av: K

Sött att skriver vad du ska ha för kläder!
God natt

2006-01-23 @ 22:50:05
Postat av: michaela

haha, det var på skoj. Hade inte så mycket att skriva om!

2006-01-24 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback