Måndag, solig och vårig

Idag var det måndag igen, huhu! Idag var det en ganska solig dag och det var mpnga som har börjat med sina vårjackor, tänkte om jag kanske också ska det imorgon? hmm. får se om det är varmt nog. Igår var jag hemma hos Isabelle, jag hade hyrt en film och köpt jättegod glass som vi gottade oss med för att göra kvällen lite roligare. Önskar att allt vore som vanligt, och I var lika glad som alltid! Man är fortfarande nere :( Idag var jag och åt thai med Molly, sen var det träning och har precis kommit hem. Nu ska jag äta god god middag, så hungrig efter träningen! haha, och nej jag är inget fetto. Sen är det prison break, sen är det läsa shoo bre som gäller. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

DU ÄR UNDERBAR!

2006-03-20 @ 20:56:33
Postat av: ELDE

oh, prison break gubben e så dnygg, visst visst visst? hihi

2006-03-21 @ 20:43:52
Postat av: elde

snygg*

2006-03-21 @ 20:44:15
Postat av: The only one

Sötnos.

2006-03-22 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback