Lördag, soligt!

Äntligen helg igen! Hur härligt väder som helst, precis pratat med min gosiga vän Isabelle! Saknar dig.

Fredag igår, vilket var väldigt trevligt! Slutade väldigt sent men sen hade jag middag med tjejerna i klassen, me like<3 Sen gick vi vidare på en fest, också väldigt kul! haha.

Usch, igår hade vi skolfoto, blev säkert misslyckat, som alla andra gånger, kontigt att jag alltid lyckas bli ful på skolfotot, aja det blir väl en överraskning när skolkatalogen kommer haha.

Nu ska jag snart äta lunch, sen ska jag gå på bio, är barnvakt så han har önskat någon rolig barnfilm!

Ikväll, ska jag kasnke träffa isabelle och co, i'll see!

Michaela.


Kommentarer
Postat av: Anonym

öh kul

2006-09-25 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback